Multifunktionsadditiv Diesel - багатофункціональна присадка для дизеля

Легкові автомобілі з дизельним двигуном набувають все більшої популярності. Причина тому - висока паливна ефективність дизеля і сучасних паливних систем, які забезпечують економію пального і високу динаміку. Однак в більшості своїй звичайні автолюбителі сумніваються у перевагах дизеля, і для цього є певні підстави. Головна серед них - висока вимогливість паливної апаратури дизельного двигуна до якості палива. доповнюється воно об'єктивним фактором нестабільності якості палива, пропонованого різними АЗС. При цьому ціна такої помилки для дизеля набагато вище, ніж для бензинового двигуна. Навіть одна заправка «паленим» паливом може привести до виходу з ладу паливної апаратури, знерухомлення автомобіля і дорогого ремонту. Ну, і плюс до всього перерахованого - зміна рецептури палива в залежності від сезону.
LIQUI MOLY Multi-Spray Plus 7 – найкращий серед мультіспреїв!

Багатофункціональні спреї вже багато років міцно увійшли в наше життя - вони допомагають в будинку і в гаражі: заїв замки, скрипучі двері, приіржавілого і подклініть кріплення. Німецький мотожурнал Motorrad провів порівняльне тестування дев'яти багатофункціональних мото-спреїв різних виробників.
Олива для наших умов

Оливи LIQUI MOLY були протестовані в ході реальних рейсів вантажних автомобілів протяжністю понад 40 тис. Км. На протязі декількох місяців компанія LIQUI MOLY і російська транспортна компанія «ТРАСКО» проводили спільні експлуатаційні випробування моторної оливи LKW Leichtlauf-Motoroil SAE 10W-40 Basic, маючи на меті встановити максимальний пробіг, в ході якого воно зберігає свої властивості, а також як ці властивості змінюються з плином часу.
Тест очищувача DPF

Одним з найсвіжіших продуктів компанії LIQUI MOLY є очищувач сажових фільтрів DPF Cleaner. Це дуже ефективна сукупна комбінація речовин для очищення демонтованого фільтра. Відмінно розчиняє типові забруднення дизельного фільтра часток саж і підходить для всіх дизельних DPF-фільтрів. Раніше, в разі забруднення, фільтр сажі можливо було тільки поміняти, тепер можливо очистити, це зменшує загальні витрати.
Кипіти не повинна

Гальмівні рідини перевірялися за шістьма основними показниками - температурі кипіння сухої і вологої рідини, рівню рН, щільності, вмісту води, в'язкості при різних температурних режимах. Але про все по порядку. Одним з найголовніших показників якості гальмівної рідини є температура кипіння так як при гальмуванні автомобіля виділяється багато теплової енергії, яка може стати причиною закипання рідини і утворення парових пробок.