За інформацією, які раніше поширювала API, розробка нових стандартів олив для комерційної техніки API PC-11A і PC-11B відставала від графіка, офіційне представлення очікувалося не раніше березня 2017 року. Однак, в результаті деяких рішень, прийнятих в червні, фахівці API представлять нові стандарти і почнуть ліцензування вже до грудня 2015 року, а офіційне представлення станадартів відбудеться через рік - в кінці 2016 року.
Основні занепокоєння були викликані необхідністю визначення характеристик двох категорій олив, одна з яких несумісна з нині-існуючими двигунами, а також впровадженням нових базових олив і класу в'язкості SAE 10W-30 з підвищеним показником HTHS в виробничі лінійки блендерів. Своєчасне введення нового стандарту допомогло б виробникам двигунів для важкої комерційної техніки сертифікувати нові силові установки лінійки 2017 року за новими стандартами викидів і споживання палива. Тиск з боку виробників також змушувало фахівців API докласти всіх зусиль для представлення нових стандартів до кінця 2016 року.
Американська Хімічна Рада (ACC - American Chemistry Council), яка представляє виробників олійних присадок, внесла в лютому пропозицію скоротити кількість тестів, що дозволило б представити новий стандарт до грудня 2016 року. Однак, при цьому, до червня 2015 року всі учасники процесу розробки повинні були чітко визначити моторні тести, які повинні пройти масла нового класу PC-11, а також кордону хімічних характеристик масла.
Під час зустрічі, яка пройшла в другій половині червня, було прийнято рішення про необхідність застосування всіх тестів, актуальних для існуючого стандарту API CJ-4 і для масел PC-11 в незмінному вигляді. Це рішення дозволило планувати завершення розробки стандарту до грудня 2015 року та дасть ще рік маслоблендерам для уточнення рецептур, прохожджденія тестів і ліцензування продуктів. Використання символу API стане також можливим після закінчення цього року. У серпні 2015 року, крім того, повинні бути визначені граничні хімічні параметри для двох нових моторних тестів стандарту PC-11: Volvo T13, який визначає корозію підшипників, окислення і нітрації масел, а також тест на аерацію моторного масла Caterpillar.
До Декар 2015 року мають бути закінчені всі розробки і чітко визначені специфікації стандарту PC-11A, який отримає комерційне ім'я API CK-4. До цього ж часу повинні бути повністю визначені і специфікації стандарту PC-11B (API FA-4). В його основі лежать масла класу в'язкості SAE 10W-30, проте з підвищеним до 3.2сСт показником HTHS. І хоча офіційно масла класу API CK-4 назад-сумісні з двигунами, розробленими для ранніх класів масел, деякі виробники висловлюють побоювання щодо сумісності з маслами класу CJ-4.
Американський Хімічний Рада (ACC - American Chemistry Council), який представляє виробників олійних присадок, вніс в лютому пропозицію скоротити кількість тестів, що дозволило б представити новий стандарт до грудня 2016 року. Однак, при цьому, до червня 2015 року всі учасники процесу розробки повинні були чітко визначити моторні тести, які повинні пройти масла нового класу PC-11, а також кордону хімічних характеристик масла.
ОСТАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ