23.05.2017
Компанія LIQUI MOLY намагається дивувати і радувати своїх клієнтів якомога частіше. Доказом цього є те, що бренд LIQUI MOLY вже в сьомий раз отримав перше місце за опитуваннями читачів найпопулярніших автомобільних журналів в Німеччині. Не дивлячись на перемогу, генеральний директор компанії Ернст Прост прокоментував це так: “Успіх - це не випадковий результат і не везіння, а старанна щоденна робота. І зараз просто спочивати на лаврах було б найгіршим рішенням для бізнесу”. Весна пора відкриттів і змін. Компанія почала спонсорство відомої американської хокейної команди «Los Angeles Kings», бере участь в Чемпіонаті Світу з хокею і спонсорує гандбол. Сподіваємося, що «спортивний» початок року буде збільшувати число перемог і в бізнесі.
ОСТАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ