ЯКЩО ВИ ХОЧЕТЕ СТАТИ НАШИМ ПАРТНЕРОМ, ПРОСИМО ВАС ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ

АБО АВТОІЗІРУЙТЕСЬ, ЩОБ ЗАЛИШАТИ КОМЕНТАРІ

РЕЄСТРАЦІЯ
ЗАБУЛИ ПАРОЛЬ?
Кипіти не повинна

Кипіти не повинна

ЗНАЄТЕ ЯКУ ОЛИВУ ВИБРАТИ ДЛЯ ВАШОГО АВТО?

підбір олив online

Літо не за горами, тому саме час згадати про гальмівної рідини, яка в результаті утворення парових пробок може стати причиною відмови гальм, і вибрати кращу для вашої безпеки. Щоб уникнути помилок при виборі гальмівної рідини фахівці столичного Інституту споживчих експертиз протестували 17 різних марок. Вісім з них - українського виробництва ( «ТШХ - Хімреактив», «Велвана», «Тектрон» ( «Аляска» та «Ойлрайт»), «Океан», «Люмо» ( «Гост», «Рось Соболь», «Рось Полюс », VAMP Premium, МФК), два - російського (« Тосол-Синтез »,« Дельфін індастрі »), один білоруський зразок (« Ваксойл ») і три - з« далекого »зарубіжжя (Castrol, Mobil, Liqui Moly). Все вони, крім VAMP Premium (DOT 5.1), за твердженням виробників, належать до класу DOT 4. у зв'язку з важливістю даного дослідження всі зразки були опечатані і доставлені в дві незалежні лабораторії, сертифіковані для подібних досліджень.

Контрольні точки

Гальмівні рідини перевірялися за шістьма основними показниками - температурі кипіння сухої і вологої рідини, рівню рН, щільності, вмісту води, в'язкості при різних температурних режимах. Але про все по порядку. Одним з найголовніших показників якості гальмівної рідини є температура кипіння, так як при гальмуванні автомобіля виділяється багато теплової енергії, яка може стати причиною закипання рідини і утворення парових пробок. А це відмова гальм. Розрізняють температуру кипіння «сухий», ненасиченої вологою рідини і «зволоженою», що містить до 3,5% вологи (температура кипіння «зволоженою» характеризує температуру, при якій рідина буде «закипати» через 1,5-2 роки її роботи в гідроприводі гальм ). При наших зимах дуже важливі і низькотемпературні властивості рідини. Вони нормуються кінематичною в'язкістю рідини при -40 ° С. В'язкість повинна бути не вище нормованих значень, інакше порушиться плинність рідини через канали і отвори гальмівної системи, що знизить швидкодію, порушить роботу ABS, ESP або призведе до відмови гальм. Антикорозійні властивості рідин оцінювали опосередковано - по водневого показника рН. У специфікаціях виробників зазвичай нормується діапазон значень 7,0-11,5 од. При значенні рН нижче 7,0 можлива корозія чорних металів, а при рН вище 11,5 - алюмінієвих сплавів. Обидва види корозії неприпустимі в гальмівній системі.

В автомобілі ступінь зволоженості гальмівної рідини, від якої залежить температура її закипання, можна перевірити на деяких СТО, де є спеціальні прилади.

 

Вибираємо якість

За підсумками тестування гальмівні рідини розбили на кілька груп. У категорію «Якісні» потрапили всього 5 зразків з 17-ти. Вони відповідають міжнародним вимогам до гальмівних рідин класу DOT 4. Серед лідерів три імпортних - Castrol, Mobil і Liqui Moly, а також російський і український бренди РОС ДOT 4 ( «Тосол-Синтез») і Velvana DOT 4 ( «Велвана»). У категорію «Умовно рекомендовані» увійшли Sintec ( «ТШХ-Хімреактив»), VAMP Premium 5.1 і «Аляска» ( «Тектрон»). Вони не відповідають вимогам класу DOT 4 по температурі кипіння, але з запасом відповідають класу DOT 3. «Аляска» ( «Тектрон») має невелике відхилення по в'язкості при -40 ° С. Оскільки це значення не виходить за межі вимог DOT 4, його можна вважати прийнятним. Зразок VAMP Premium 5.1 стоїть осібно. При відмінних показниках для класу DOT 4 він не дотягує до своїх заявлених характеристик - рідини класу 5.1 за класифікацією ISO-4925. До речі, навіть імпортних рідин цього класу поки небагато. Нові, жорсткіші вимоги (клас 5.1 і клас 6) за класифікацією ISO-4925 обумовлені наявністю в сучасних авто ABS і ESP. У категорію «Під питанням» потрапили 5 зразків. У «Ойлрайт» DOT 4 ( «Тектрон») і Luxe DOT 4 ( «Дельфін Індастрі») є відхилення по температурі кипіння зволоженої рідини навіть для класу DOT 3, не кажучи про заявлений для цих марок DOT 4. Те ж можна
сказати про трьох зразках виробника «Люмо», «Гост», «Рось Соболь», «Рось Полюс». У них відхилення від DOT 3 і DOT 4 також по в'язкості при -40 ° С: значення на 15-25% вище допустимої норми. Категорію «Нерекомендовані» склали 4 рідини. Дані рідини небажано застосовувати в гальмівній системі. У «Океан» DOT 4 і МФК DOT 4 в'язкість при -40 ° С вище норми на 60-100%, але у них, по крайней мере, відповідна температура кипіння. SUPER DOT 4 «Експо-Хім»), і Vaxoil DOT 4 ( «Ваксойл») повністю неприйнятні: в'язкість при -40 ° С вище норми на 450-650% (!) І невідповідна температура кипіння. Зразок Super DOT 4 ( «Експо-Хім») може також викликати корозію стали і чавуну деталей в системі гальмування.

 

 

ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЯ, ЯКЩО ХОЧЕТЕ СТАТИ НАШИМ ПАРТНЕРОМ І КУПУВАТИ ПРОДУКЦIЮ LIQUI MOLY

Реєстрація