ЯКЩО ВИ ХОЧЕТЕ СТАТИ НАШИМ ПАРТНЕРОМ, ПРОСИМО ВАС ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ

АБО АВТОІЗІРУЙТЕСЬ, ЩОБ ЗАЛИШАТИ КОМЕНТАРІ

РЕЄСТРАЦІЯ
ЗАБУЛИ ПАРОЛЬ?
Історія LIQUI MOLY

Історія LIQUI MOLY

 

 

 

 
 

 

 
 
 

Якось в повоєнний час в одному з магазинчиків армії США, що базувалася в Німеччині, Ханс Хенлі виявив жерстяний флакон, що містив спеціальну рідку суміш для додавання в моторну оливу, і продавався під торговою маркою LIQUI MOLY. Суміш ця повинна була захищати двигун від пошкоджень в разі раптової втрати оливи. Ця суміш містила дисперсійний порошок темно-сірого кольору - дисульфід молібдену (MoS2), який і надавав продукту дивовижні захисно-змащувальні властивості. Саме ці властивості знайшли незамінне застосування в двигунах американських літаків-винищувачів. У моторну оливу додавався порошок дисульфіду молібдену. При ураженні масленого бака і витоку оливи, дисульфід молібдену «змащував» і захищав двигун. Таким чином, пілоти могли безперешкодно приземлювати пошкоджені машини. У 1955 році Ханс Хенлі купив права на торгову марку LIQUI MOLY і патент на речовина Дисульфід молібдену.


31 березня 1957 року вiн заснував компанію LIQUI MOLY GmbH. Роком пізніше компанія переселилася в центр Ульма, а саме на вулицю Ольгаштрассе (Olgastraße). Тут почав свою історію перший продукт компанії - присадка в моторну оливу Oil-Additiv називалася тоді «Kfz1». До цього дня продукт займає одне з основних місць в асортименті компанії.

У перші роки діяльності компанії дисульфід молібдену був складовою частиною різних продуктів: Kfz 1 (Масляна присадка), Kfz 2 (Присадка в трансмісійну оливу), Kfz 3 (Універсальна змазка) і Kfz 4 (Монтажна паста), які в свою чергу складали першу програму продуктів. Продукти, що містять дисульфід молібдену, успішно сприяли зниженню зношення деталей двигуна. На початку 70-х років ця програма поповнилася новими групами продуктів - ремені безпеки і дитячі сидіння для салону автомобіля. У 1973 році програму поповнили паливні присадки. Ця вдала комбінація продуктів успішно служила протягом усіх 70-х років, стала головним бізнесом компанії і принесла їй першість на ринку присадок, яке компанія впевнено тримає і донині. Слідуючи традиції, перші моторні оливи LIQUI MOLY, що випускалися в чотирьох класах в'язкості, мали в своєму складі дисульфід молібдену - надійний захист від зносу.

Згодом змінювався і зовнішній вигляд фірмового логотипу. З LM стало LM LIQUI MOLY, при цьому змінився і колір логотипу - монотип на синій-білий-червоний.

У 70-ті роки з'явилися перші рекламні акції, сенсаційні і незабутні навіть сьогодні.


        Два «Жука» концерну Фольксваген (VW-Kaefer) огинають найбільше озеро Німеччини Бодензеє (Bodensee), маючи в масляній системі замість оливи тільки присадку з дисульфідом молібдену (MoS2-Oeladditiv).


        Це було грандіозним доказом можливостей та якості продуктів LIQUI MOLY і знайшло значний резонанс в ЗМІ. Марка і продукти LIQUI MOLY стали рекламуватися в авто і мотоспорт.


На початку 70-х в Німеччині почалася активно розвиватися спільна діяльність торговельних компаній з представниками заводів. В цей же час почалося перше зондування закордону. Угорщина, колишня Югославія, Австрія і Швейцарія були першими країнами, в яких почали продаватися присадки LIQUI MOLY. Були здійснені перші контакти в заокеанські країни, такі як Чилі та Аргентина.

Чергова сходинка успіху було досягнуто з входженням в бізнес моторних олив в кінці 70-х.

Сьогодні компанія має одну з найбільш повних програм моторних олив, що дозволяє задовольнити абсолютно будь-яку потребу. Від мінеральних масел вищої якості до найсучасніших синтетичних олив (HighTech-Oel). Охоплені всі діапазони в'язкості, все цінові класи. Оливи мають актуальними специфікаціями APIі ACEA, і звичайно ж іменними допусками автомобілебудівників.

Знаменною став для компанії 1978 рік. Саме в цьому році компанія почала сама виробляти присадки. З цієї причини був здійснений черговий і останній переїзд компанії в промислову зону міста Ульма - район Ульм-Леєр (Ulm-Leer).

З роками постійно розширювався асортимент компанії, з'являлися нові групи товарів. Продукти по догляду за автомобілем і для його ремонту, такі як наприклад «Універсальний очищувач» »(Schnellreiniger),« Багатофункціональний спрей »(Multi-Spray), різні мастила, пасти і т.д. Продукти випускалися як для застосування в автомайстерень, так і на виробництві. Далі були такі лінійки продуктів, як засоби по догляду за лаком, за пластиком, а також продукти для мотоциклів та велосипедів, які гідно зайняли своє місце в асортименті компанії. В останні роки додалися ще кілька лінійок: повний асортимент клеїв, герметиків та антикорів.

Повна програма продуктів для сервісу, догляду, ремонту для автомобілів, мотоциклів, моторних човнів, велосипедів і садової техніки зміцнила популярність компанії, що пропонує автохімію за принципом «ВСЕ з одних рук». Для всіх напрямків пропонуються необхідні супутні товари, такі як обладнання, інструменти та інші допоміжні предмети.

Майже всі продукти були розроблені і створені у власній лабораторії компанії в тісній співпраці з автомобілебудівниками.

Вся програма продуктів підтримується принципово за рахунок численних великих маркетингових заходів, які забезпечують значний успіх як усередині країни, так і за її кордоном.

У 1983 році було прийнято важливе рішення, що стосується німецького ринку: регулярні поставки в великі магазини будівельних матеріалів, техніки та інших споживчих товарів. Таким чином, продукти LIQUI MOLY можна було знайти на магазинних полицях всіх відомих торгових мереж на всій території Німеччини. До цього часу продовжували пропонуватися такі продукти, як ремені безпеки, дитячі автосидіння, ланцюги на колеса.

У 1985 році до продукційних цеху було прибудовано будівлю складу. В цьому ж році творець і керівник компанії Ханс Хенлі передав керівництво компанією своєму синові Рудольфу, який керував до 1993 року. Його змінив дме - Иоханнес Хенлі (JohannesHenle) і Ернст Прост (ErnstProst).

Постійне місце на ринку моторних олив компанія зайняла остаточно в 1986 році, створивши і запровадивши програму утилізації відпрацьованої оливи. Цим заходом компанія завоювала серця багатьох і багатьох покупців. Наступною перевагою перед конкурентами було створення багаторазового контейнера для оливи. Принцип полягав у можливості поміняти порожній контейнер на повний. Тим самим покупець звільнявся від обов'язку утилізації порожніх бочок з під оливи, які стали замінювати багаторазові контейнери.

Автомайстерні, стали отримувати безкоштовне обладнання для професійної заміни оливи, якщо вони регулярно купували моторну оливи LIQUI MOLY. Тим самим запрацювала програма «Автомайстерні», яка додатково затвердила положення компанії на ринку масел. Компанія придбала популярність активного прихильника захисту навколишнього середовища.

1987 рік - рік створення каністри для моторної оливи ексклюзивної форми, яка успішно служить і по сьогоднішній день. Саме її поява визначило подальший серйозне ставлення до компанії з боку великих конкурентів, які панують на ринку олив.

Залишаючись протягом всієї діяльності компанії номером 1 на німецькому ринку присадок, компанія домоглася номера 2 на ринку моторних олив.

Багато років компанія була спонсором авто і мотоспорта.Так наприклад, в 1989 році компанія спонсорувала команду класу «Формула 1» AGS.
 
На початку 1990 року компанія LIQUI MOLY купує компанію Meguin, розташовану в місті Заарлуіс (Saarlouis), і має свій власний нафтопереробний завод. За сьогоднішній день все моторні та трансмісійні оливи, а також деякі мастила проводиться саме на цьому заводі.
 
З приходом в компанію Ернста Проста в 1990 році як керівника маркетингу і збуту відбулися грандіозні зміни. Так як спільна робота c ексклюзивними представниками виробників в рамках ускладнилася конкурентоспроможності заважала розширенню дистрибуції компанії, були розірвані всі ексклюзивні договори і тим самим створено умови для нових контактів і спільної роботи з новими партнерами по збуту. Цей рішучий крок був нагороджений нечуваним успіхом. Вмить виріс оборот в напрямку «Спеціальна торгівля». Але найголовнішим було усунення небезпечної залежності від так званих «великомасштабних клієнтів». У ці роки логотип зазнав чергову зміну: замість LM LIQUI MOLY стало просто LIQUI MOLY.
 
У другій половині 90-х років з'явилися нові перспективи для розвитку експорту. Якщо до цього можна було розвиватися тільки в західному напрямку (Європа, Америка), то з розпадом Радянського Союзу і появою нових незалежних держав на території колишнього соціалістичного блоку, ринок почав значно перебудовуватися. Росія, Україна, Казахстан, а за ними й інші азіатські країни як Китай, Японія, Тайвань, Сінгапур утворили нову платформу світового ринку.
 
У 1998 році керівники компанії Ернст Простий і Иоханнес Хенлі вирішили відокремити компанію Meguin від LIQUI MOLY. Иоханнес Хенлі прийняв керівництво компанією Meguin, а Ернст Простий не тільки залишився керувати LIQUI MOLY, але викупив всю компанію.

Виконання бажань покупців стало як ніколи центральним завданням маркетингу компанії. З'явилися безкоштовні рекламні та інформаційні матеріали, безпосередньо сприяють підвищенню ступеня впізнаваності марки LIQUI MOLY. Значний внесок вносить сюди і постійна присутність марки в торгових точках, на виставках і в ЗМІ.

Сенсаційний спонсоринг в «Формулі 1» (команда Джордана) і у Федеративній футбольній лізі ( «Мюнхен 1860») принесли компанії і її марці світову популярність
.