ЯКЩО ВИ ХОЧЕТЕ СТАТИ НАШИМ ПАРТНЕРОМ, ПРОСИМО ВАС ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ

АБО АВТОІЗІРУЙТЕСЬ, ЩОБ ЗАЛИШАТИ КОМЕНТАРІ

РЕЄСТРАЦІЯ
ЗАБУЛИ ПАРОЛЬ?
ILSAC GF-6 з'явиться в 2017 році

ILSAC GF-6 з'явиться в 2017 році

ЗНАЄТЕ ЯКУ ОЛИВУ ВИБРАТИ ДЛЯ ВАШОГО АВТО?

підбір олив online

Ліцензування класу олив ILSAC GF-6 було заплановано на січень 2016 року, однак, у зв'язку із затримками в процесі реальних моторних випробувань, воно відкладено, принаймні, на рік - до січня 2017 року.

Крім того, виробники важких комерційних двигунів також виступили з ініціативою введення нового класу спеціалізованих олив PC-11, спрямованого, як і GF-6, на підвищення паливної економічності. Обидва стандарти включають в себе численні нові моторні випробування. Галузеві компанії, особливо що займаються розробкою і виробництвом пакетів присадок, заздалегідь заявляли про те, що одночасна робота над двома новими стандартами, кожен з яких вимагає розробки нових або корерктіровкі існуючих моторних тестів, виявиться непідйомною для галузі і потребують більше часу.

Міжнародний комітет зі стандартизації мастильних матеріалів ILSAC запропонував новий стандарт для легкових автомобілів ще в листопаді 2011 року з розрахунком на початок ліцензування API в січні 2015 року. Це дозволило б запропонувати ринку масла, відповідні новим стандартом, вже в 2016 році. У серпні 2012 року терміни ліцензування були зрушені на рік - на січень 2016 року. У грудні того ж 2012 року, в зв'язку із затримками в розробці й перегляді моторних тестів, дата першого ліцензування була знову зрушена - цього разу на вересень 2016 року.

У червні 2014 року була створена група розробників, до складу якої увійшли представники Chrysler, Ford, General Motors і Toyota, а також двох незавівімих випробувальних лабораторій Intertek і Southwest Research Institute. У завдання цієї групи входить управління процесами розробки стандарту і методологічної підготовки необхідних моторних тестів, контроль за реальними випробуваннями і застосовується лабораторному устаткуванні. Трохи пізніше група заявила про новий зміну дати першого ліцензування GF-6. Сумарно, терміни вже зрушили на два роки.

Подання GF-6 вимагає розробки і проведення, як мінімум, трьох повністю нових моторних тестів:
тесту на знос ланцюгів ГРМ і тесту низької предзажіганія які розробляє Ford, а також тесту на окислення, розробкою якого займається Chrysler. В цей же час GM займається розробкою окремого тесту на окислення для заміщення моторного тесту Sequence IIIG.
Для GF-6 також будуть переглянуті тести Sequence VG / H (на відкладення в двигуні), Sequence IVB (вимірювання зносу клапанного механізму), Sequence VID (демонстрація поліпшень паливної економічності). При цьому оновлений Sequence VID буде проводитися на більш сучасному, ніж актуальна ревізія, двигуні.

 

ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЯ, ЯКЩО ХОЧЕТЕ СТАТИ НАШИМ ПАРТНЕРОМ І КУПУВАТИ ПРОДУКЦIЮ LIQUI MOLY

Реєстрація