Ліцензування класу олив ILSAC GF-6 було заплановано на січень 2016 року, однак, у зв'язку із затримками в процесі реальних моторних випробувань, воно відкладено, принаймні, на рік - до січня 2017 року.
Крім того, виробники важких комерційних двигунів також виступили з ініціативою введення нового класу спеціалізованих олив PC-11, спрямованого, як і GF-6, на підвищення паливної економічності. Обидва стандарти включають в себе численні нові моторні випробування. Галузеві компанії, особливо що займаються розробкою і виробництвом пакетів присадок, заздалегідь заявляли про те, що одночасна робота над двома новими стандартами, кожен з яких вимагає розробки нових або корерктіровкі існуючих моторних тестів, виявиться непідйомною для галузі і потребують більше часу.
Міжнародний комітет зі стандартизації мастильних матеріалів ILSAC запропонував новий стандарт для легкових автомобілів ще в листопаді 2011 року з розрахунком на початок ліцензування API в січні 2015 року. Це дозволило б запропонувати ринку масла, відповідні новим стандартом, вже в 2016 році. У серпні 2012 року терміни ліцензування були зрушені на рік - на січень 2016 року. У грудні того ж 2012 року, в зв'язку із затримками в розробці й перегляді моторних тестів, дата першого ліцензування була знову зрушена - цього разу на вересень 2016 року.
У червні 2014 року була створена група розробників, до складу якої увійшли представники Chrysler, Ford, General Motors і Toyota, а також двох незавівімих випробувальних лабораторій Intertek і Southwest Research Institute. У завдання цієї групи входить управління процесами розробки стандарту і методологічної підготовки необхідних моторних тестів, контроль за реальними випробуваннями і застосовується лабораторному устаткуванні. Трохи пізніше група заявила про новий зміну дати першого ліцензування GF-6. Сумарно, терміни вже зрушили на два роки.
Подання GF-6 вимагає розробки і проведення, як мінімум, трьох повністю нових моторних тестів:
тесту на знос ланцюгів ГРМ і тесту низької предзажіганія які розробляє Ford, а також тесту на окислення, розробкою якого займається Chrysler. В цей же час GM займається розробкою окремого тесту на окислення для заміщення моторного тесту Sequence IIIG.
Для GF-6 також будуть переглянуті тести Sequence VG / H (на відкладення в двигуні), Sequence IVB (вимірювання зносу клапанного механізму), Sequence VID (демонстрація поліпшень паливної економічності). При цьому оновлений Sequence VID буде проводитися на більш сучасному, ніж актуальна ревізія, двигуні.
ОСТАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ