Ця історія прийшла до нас з Українського спорту. Історія про мотоцикл CBR600RR, який зайняв 2 місце на чемпіонаті України з ШКМГ (шосейно-кільцевих мото перегонів), клас Дебют. Він був найстаршим спортбайком в чемпіонаті України !. Він зроблений японцями в далекому 2003 році і проїхав 80 000 км., Що для трекового мотоцикла - величезний пробіг. Його конкуренти в змаганнях - 2010-2014 років випуску з пробігом до 20000 км., Вони могутніше на 15-20 к.с. і мають набагато більш сучасними підвісок. Це дає більш сучасним мотоциклів величезну перевагу в гонці.
Що ж допомогло, нашому дідусеві-спортбайк поборотися за призи з настільки грізними і сучасними конкурентами? Йому пощастило з обслуговуванням! Йому давали тільки кращі витратні матеріали, масла й змащення! Він довів, що може за допомогою цього нівелювати сучасні технології конкурентів.
Розглянемо докладніше нашого героя. Передня вилка - залито масло Racing Fork Oil 10W Medium. Це вилкове масло прекрасно зберігає стабільні технічні характеристики, що допомагає точніше налаштувати і краще відчувати пілотові байка переднє колесо і його контакт з асфальтом. Без цього відчуття ковзання колеса і, як наслідок, падіння пілота - фактично гарантоване.
Підшипники кочення (колеса, маятник, рульова колонка) - високотемпературна мастило для підшипників LM 50 Litho HT. Чітка і надійна робота даних вузлів забезпечує потрібну швидкість і керованість мотоцикла.
Охолоджуюча рідина - Kohlerfrostschutz KFS 2001 Plus (G12 +). Дуже Високі навантаження і температури трекової їзди здатна витримати на ""ура"". Стабільні технічні характеристики.
Моторне масло Racing Synth 4T 10W-50 не тільки зберегло тих характеристики мотора, але і показало стабільність своїх характеристик в найжорсткіших умовах роботи, високі температури і робота на межі можливостей, адже обороти двигуна постійно влітають в червону зону. З упевненістю можна сказати, що в такому темпі і на цьому моторному маслі двигун ще може проїхати не один десяток тисяч кілометрів жорсткої їзди по треку. При заміні моторного масла використовувалася промивка для двигунів мотоциклів - Racing Engine Flush.
Впорскування палива. Для підтримки заводських тих характеристик використовувалися: довгостроковий очищувач інжектора - Langzeit-Injection Reiniger, присадка для очищення клапанів - Ventil Sauber Це дозволило не проводити механічну очистку інжектора і не проводити додаткових налаштувань уприскування.
Гальмівна рідина LM -DOT 5,1. Вимоги до гальм в режимі гонки максимально високі, і це критично важливо, як для отримання високих результатів, так і для безпеки пілота взагалі. Гальмівна рідина 5,1 ідеально працює, незважаючи на високі температури навколишнього середовища і гальмівних механізмів. Жодного разу не було навіть натяку на кипіння, що цілком допускалося є наслiдком використання гальмівної рідини іншого виробника.
Друге місце цього ""дідка"" - це відмінне підтвердження того, що японці зробили надійний агрегат, а німецька продукція LIQUI MOLY - піклується про техніку і дає можливість перемагати.
ОСТАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ