Масла на Туксон

LIQUI MOLY - Масла, присадки, автохимимя, автокосметика, смазки.

Модератори: Teacher, Ols, VladSolo, admin

Відповісти
Аватар користувача
admin
Администратор
Администратор
Повідомлень: 6859
З нами з: 11 квітня 2007, 00:00
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Масла на Туксон

Повідомлення admin »

Здравствуйте. Промывка нужна, хотя бы периодически) даже без заливки CeraTec или смены марки масла, а так как в CeraTec, наряду с твёрдой смазкой, применяется и химический модификатор трения, то однозначно лучше промыть систему, причём эффективной промывкой, хотя бы Промывкой масляной системы - Effektiv №2 (арт.7591). Для того чтобы присадка могла на 100% выполнять свою функцию, нужно хорошо подготовить\очистить поверхности.
Да, и статейку эту почитайте :) http://liquimoly.ua/Motornoe-maslo-zony-otvetstvennosti

Зображення

http://maslobaza.com/Prisadki/Prisadki_v_maslo/Promyvka_masljanojj_sistemy_Effektiv_03_l
VEV
Частый гость
Частый гость
Повідомлень: 10
З нами з: 28 березня 2015, 14:13

Re: Масла на Туксон

Повідомлення VEV »

Большое спасибо за ответ.
А по коробке, раздатке, редуктору тоже есть вопрос: какими лучше пользоваться присадками Getriebeoil-Additiv или добавить CeraTec?
Аватар користувача
admin
Администратор
Администратор
Повідомлень: 6859
З нами з: 11 квітня 2007, 00:00
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Масла на Туксон

Повідомлення admin »

CeraTec конечно поинтереснее будет, но и Getriebeoil-Additiv отлично отрабатывает.
sergio1965
Местный
Местный
Повідомлень: 52
З нами з: 05 квітня 2013, 23:59

Re: Масла на Туксон

Повідомлення sergio1965 »

Здраствуйте ! Декілька років тому залив в МКПП мого Туссана мастило Hochleistungs-Getriebeoil SAE 75W-90 GL 4+ (арт.3979). Пробіг на той час був близько 71 000 км. Проїхав на цьому мастилі близько 25 000 км і в коробці з'явився шум (тріскотіння), яке закінчилося тим, що вчора замінив первинний вал та дві шестерні 5-ої передачі (вартість ремонту - 9200,00 грн). Шліци ведучої шестерні та шліци валу, через які передається крутний момент на шестерню, мали велике зношення. Режим експлуатації автомобіля на 5-ій передачі не порушував - вмикав її при досягненні автомобілем швидкості 80 км/год., оберти двигуна при їзді на 5-їй передачі були на меншими 2000 об./хв., як правило 2500 - 2800 об./хв., що відповідає моїй крейсерській швидкості 90 - 95 км/год. Мастило не забезпечувало зняття поверхневих навантажень у шліцевому з'єднанні ?
Аватар користувача
d.lus
Модератор
Модератор
Повідомлень: 526
З нами з: 13 лютого 2015, 11:28

Re: Масла на Туксон

Повідомлення d.lus »

Доброго дня.
Перше, що приходить на думку: чи точно було залито необхідний об'єм масла згідно із документацією на автомобіль?
Чи не було металевої стружки у злитому маслі? Вона якщо є, то дуже дрібна, ефект металіку створює у маслі.
sergio1965
Местный
Местный
Повідомлень: 52
З нами з: 05 квітня 2013, 23:59

Re: Масла на Туксон

Повідомлення sergio1965 »

Доброго вечора ! Об'єм, безумовно, був нормальним, як і належить. Металевої стружки не було. Злите мастило відстоювалося декілька днів і металевого осаду в ньому не було. Крім того, якби в мастилі була "металіка", то мастило мало би сріблястий відтінок цієї "металіки". А так колір мастила нормальний та воно прозоре (мається на увазі що не мутне).
Аватар користувача
d.lus
Модератор
Модератор
Повідомлень: 526
З нами з: 13 лютого 2015, 11:28

Re: Масла на Туксон

Повідомлення d.lus »

Доброго дня.
З впевненістю можу сказати, що масла Liqui Moly виробляються із повною відповідністю до вимог зазначених стандартів та допусків. Крім того, на, в тому числі й трансмісійних маслах, їздять тисячі автомобілів, враховуючи й Hyundai.
Якби проблема була саме в маслі - у його несумісності із вашою КППП (хоча "корейці" й достатньо невибагливі) чи із його якістю - перші симптоми проблем з'явилися б набагато раніше, аніж через 25 тисяч кілометрів, адже це достатньо великий пробіг.
Крім того, варто звернути увагу на те, що у позашляховиків/ паркетників Hyundai коробка передач має свої певні конструктивні недоліки і пов'язані вони, як раз, із первинним валом.

Однак, в першу чергу, треба з'ясувати чи не було якогось ще одного зовнішнього фактору впливу: броди чи річки, довга робота під високим навантаженням, серйозне бездоріжжя тощо?
Аватар користувача
d.lus
Модератор
Модератор
Повідомлень: 526
З нами з: 13 лютого 2015, 11:28

Re: Масла на Туксон

Повідомлення d.lus »

До речі, у нас в "музеї металу" лежить саме первинний вал саме з Туксону із злизаною шліцевою частиною.
Автомобіль обслуговувався суворо за регламентом, масла лились оригінальні.
DSC_2859.JPG
DSC_2859.JPG (1.65 МіБ) Переглянуто 1295 разів

DSC_2861.JPG
DSC_2861.JPG (1.97 МіБ) Переглянуто 1295 разів

DSC_2860.JPG
DSC_2860.JPG (1.34 МіБ) Переглянуто 1295 разів
sergio1965
Местный
Местный
Повідомлень: 52
З нами з: 05 квітня 2013, 23:59

Re: Масла на Туксон

Повідомлення sergio1965 »

Здраствуйте !
З шліцами первинного валу та шестерні моєї КПП теж саме - вони зношені так, як на ваших фото. Можливо, вони не пройшли відповідну термообробку ? Шліци ж під шестернею 4-ої передачі не зношені. На 5-ій передачі більше навантаження на шліцеве з'єднання. Гадаю, на 5-ій передачі мінімальна швидкість автомобіля має бути вищою, ніж дозволяє автовиробник - 80 км/год., хоча б 90 км/год.
sergio1965
Местный
Местный
Повідомлень: 52
З нами з: 05 квітня 2013, 23:59

Re: Масла на Туксон

Повідомлення sergio1965 »

Щоб в подальшому уникнути такого зношення, можливо бажано було б використати якусь металоплакуючу добавку до трансмісійного мастила ?
Аватар користувача
d.lus
Модератор
Модератор
Повідомлень: 526
З нами з: 13 лютого 2015, 11:28

Re: Масла на Туксон

Повідомлення d.lus »

На скільки нам відомо, Hyundai випустив оновлену ревізію принаймні валу. В ньому цю проблему було враховано.

Як такого тертя (як між шестернями) у цій парі немає - шестерня має жорстко сидіти на валу. Проблема у слабкому металі та підвищених навантаженнях на КПП у певних режимах роботи.
sergio1965
Местный
Местный
Повідомлень: 52
З нами з: 05 квітня 2013, 23:59

Re: Масла на Туксон

Повідомлення sergio1965 »

Чи не підкажете, коли випущено новий варіант валу ? І як його відрізнити від попереднього - можливо, по якомусь маркуванню ? Я вже встановив новий вал в КПП, але коробка залишилася, може хоч на ній щось вказано ?
Аватар користувача
d.lus
Модератор
Модератор
Повідомлень: 526
З нами з: 13 лютого 2015, 11:28

Re: Масла на Туксон

Повідомлення d.lus »

На жаль, такої інформації у нас немає.
З каталогів видно лише, що було, принаймні, два номери первинних валів: 43221-39402 та -39403.
За інформацією чи є 39403 оновленим або ж було ще одне оновлення краще звернутись до дилера.
sergio1965
Местный
Местный
Повідомлень: 52
З нами з: 05 квітня 2013, 23:59

Масла на Тусcан

Повідомлення sergio1965 »

Здоаствуйте !
В двигун мого автомобіля залите мастило Teilsynthetisch Optimal 10W-40, пробіг на ньому складає 14100 км (загальний пробіг автомобіля 102300 км). Двигун працює на СПБТ. Мастило потемнішало, приблизно, як при пробігу на бензині приблизно 4000 км, але ще достатньо прозоре - на мастило-вказівнику ("щупі") всі помітки абсолютно добре видно. Двигун на цьому мастилі експлуатується 15 місяців, але 90% пробігу - по заміському щосе. Вже конче необхідно міняти мастило ?
Аватар користувача
d.lus
Модератор
Модератор
Повідомлень: 526
З нами з: 13 лютого 2015, 11:28

Re: Масла на Тусcан

Повідомлення d.lus »

sergio1965 писав:Двигун на цьому мастилі експлуатується 15 місяців

Вже три місяці як потрібно міняти незалежно від пробігу.
Відповісти