Что пишут о присадке MoS2

LIQUI MOLY - Масла, присадки, автохимимя, автокосметика, смазки.

Модератори: Teacher, Ols, VladSolo, admin

Відповісти
muller66
Частый гость
Частый гость
Повідомлень: 13
З нами з: 03 січня 2013, 18:30

Re: Что пишут о присадке MoS2

Повідомлення muller66 »

sergio1965 писав: Але якщо не окислився, то куди подівся - випав в осад в картері ?

Изменение цвета у масла с MoS2 было всегда. Сначала оно серое. По мере выработки MoS2 оно светлеет. А по мере накопления продуктов распада начинает темнеть, как и обычное масло. Причем темнеет даже раньше обычного, за счет отмыва старых отложений. Те же компоненты масла, что не дают выпасть в осадок MoS2 - не дают выпасть в осадок грязи и нагару...
MoS2 никуда не окисляется, просто идет выработка из масла определенной фракции, часть остается на трущихся поверхностях, часть измельчается.
sergio1965
Местный
Местный
Повідомлень: 52
З нами з: 05 квітня 2013, 23:59

Re: Что пишут о присадке MoS2

Повідомлення sergio1965 »

Дякую, "muller66" за ґрунтовну відповідь. Просто вперше маю справу з таким мастилом, тому зацікавився і, можливо, навіть насторожився зміною його кольору. Тоді, будь ласка, ще запитання, якщо знаєте: який термін експлуатації такого мастила ? Буду вдячний за відповідь.
muller66
Частый гость
Частый гость
Повідомлень: 13
З нами з: 03 січня 2013, 18:30

Re: Что пишут о присадке MoS2

Повідомлення muller66 »

sergio1965 писав:який термін експлуатації такого мастила ?

Местные профи точно скажут, а мое мнение - ничем не отличается от стандартных межсервисных промежутков и зависит только от условий эксплуатации. При аккуратной езде 7,5 - 10 тыс. спокойно ходит.
Еще есть мнение менять раз в пол-года, независимо от километража, но это уже от толщины кошелька зависит. Просто почаще контролируй уровень и состояние масла на щупе. Слишком грязное - оно и с молибденом поганое...
sergio1965
Местный
Местный
Повідомлень: 52
З нами з: 05 квітня 2013, 23:59

Re: Что пишут о присадке MoS2

Повідомлення sergio1965 »

[quote="admin" во вторых, они находятся в коллоидном состоянии, соответственно в осадок выпадать не могут. По крайней мере пока не сработаются диспергирующие компоненты.

Якщо все є так, як ви описали, то чому змінився колір мастила з МоS2, яке експлуатується всього 4500 км ? Зникла "сірість" мастила, яку йому надає саме присутність МоS2. Чи за 4500 км спрацювалися диспергенти ? Щось ніби-то ранувато. Тим більше, що ці кілометри пройдено по трасі при 2000 - 3000 об./хв., рідко - до 4000 об./хв.
Аватар користувача
andixxx
Авторитет
Авторитет
Повідомлень: 1197
З нами з: 21 червня 2011, 15:26
Звідки: Odessa

Re: Что пишут о присадке MoS2

Повідомлення andixxx »

Да..действительно цвет становиться светлее(раза в два) в процессе эксплуатации..поскольку часть твёрдой фракции "укладывается" на поверхности сопряжения деталей и заполняет микрошероховатости...а её(фракции) в составе всего то 5-6%
Успех ничему не учит. Он только убеждает умных людей, что они не могут проиграть.
/ Гейтс Билл /
sergio1965
Местный
Местный
Повідомлень: 52
З нами з: 05 квітня 2013, 23:59

Re: Что пишут о присадке MoS2

Повідомлення sergio1965 »

Дякую за відповідь.
Аватар користувача
Klever
Уважаемый
Уважаемый
Повідомлень: 184
З нами з: 10 липня 2012, 18:11
Звідки: Kiev

Re: Что пишут о присадке MoS2

Повідомлення Klever »

Внесем свой вклад в мифы про присадку.
Двигатель 2.0 Церато Киа - масло 5W30 LL - залив присадку получили 0.7 литра по бортовому эномии топлива в городском режиме. :made (y)
Все корейцы будут ездить на LL
sergio1965
Местный
Местный
Повідомлень: 52
З нами з: 05 квітня 2013, 23:59

Re: Что пишут о присадке MoS2

Повідомлення sergio1965 »

Абсолютно вірити показникам цього БК, вважаю, не можна. Після заправки показники БК "скачуть" якось хаотично і в діапазоні +/- 20%. І така цифра, як 0,7 л/100 км, може бути допуском в показниках БК. В моєму попередньому автомобілі я встановив та тарував БК "Орін БК-20". Ось він працював значно більш коректно: після заправки його показник середньої витрати не стрибав в діапазоні +/- 20%, а зразу виводився на дисплей конкретний результат. Хоча в ефект по економії палива після заливання добавки з МоS2 цілком вірю. Колись, вже досить давно, ще маючи автомобіль "Таврія", заливав в двигун добавку "Ресурс" та/або "РиМЕт" і відмічав покращення тягово-економічних показників двигуна. Між іншим, про термін "присадка". Все те, що додається в мастило його виробником називається "присадка", а все те, що ми з вами додатково додаємо в мастило - "добавка". Принаймні, так вже досить давно писав, думаю, не тільки для мене, авторитетний журнал "За рулём".
Mymymy
Интересующийся
Повідомлень: 6
З нами з: 12 червня 2013, 05:03

Re: Что пишут о присадке MoS2

Повідомлення Mymymy »

Добавил в редуктор в скутере этой присадки, по началу всё было как и без него, хотя после 20км редуктор стал работать тише намного и колесо легче крутится стало. в редуктор - норм. я надеюсь не испортится от бесшумности))
Аватар користувача
Klever
Уважаемый
Уважаемый
Повідомлень: 184
З нами з: 10 липня 2012, 18:11
Звідки: Kiev

Re: Что пишут о присадке MoS2

Повідомлення Klever »

sergio1965 писав:Абсолютно вірити показникам цього БК, вважаю, не можна.

Значит добавка произвела корректировку БК :)
Все корейцы будут ездить на LL
sergio1965
Местный
Местный
Повідомлень: 52
З нами з: 05 квітня 2013, 23:59

Re: Что пишут о присадке MoS2

Повідомлення sergio1965 »

Так що ж пишуть про добавку MoS2, наприклад, журнал "Украина ЗА РУЛЁМ" 09/2006 в розділі "Экспертиза "ПРИСАДКИ" В МАСЛО" ? "Общее мнение о результатах испытаний. Хороший антизадирный препарат, но чреватый своей способностью осаждаться и там, где надо, и там, где не надо. Для лечения применять не стоит, а вот "супердрайверам", насилующим двигатель на форсированных режимах, он может помочь." Значить, коли мастило з добавкою MoS2 змінює колір (зменшується його "сірість", як у моєму випадку), то досить вірогідно, принаймні, за результатами випробувань журналу "Украина ЗА РУЛЁМ", що ця добавка осаджується не тільки на "потрібних" поверхнях, а й на тих, на яких ця добавка аж ніяк не потрібна. Тепер, думаю, черга за коментарем технічних експертів сайту.
Аватар користувача
HAPS
Уважаемый
Уважаемый
Повідомлень: 300
З нами з: 17 серпня 2011, 21:22
Звідки: Запорожье

Re: Что пишут о присадке MoS2

Повідомлення HAPS »

Самый простой способ проверить ,открываем маслозаливную крышку и смотрим на внутренние стенки , покрайней мере у меня все чисто за 20тыс эксплуатации.
Аватар користувача
admin
Администратор
Администратор
Повідомлень: 6859
З нами з: 11 квітня 2007, 00:00
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Что пишут о присадке MoS2

Повідомлення admin »

А ещё лучше хотя бы вскрыть клапанную крышку. Лучше 1 раз увидеть, чем 100 раз услышать :)

P.S. Теория это одно. Я Вам сейчас начну рассказывать про работу дисперсантов, про коллоидное состояние, про индукционный период, о статистической совокупности и т.д. Делал это на этом форуме неоднократно, в том числе и в данной теме. Но, вопросы и сомнения будут оставаться всегда, пока сами не проверите. Я лично видел чистые моторы, после применения масел с MoS2, в том числе и свой. Естественно, чистоту могу гарантировать только при правильной эксплуатации (соблюдении интервалов и промывании системы при замене). Как собственно и на масле без MoS2.
sergio1965
Местный
Местный
Повідомлень: 52
З нами з: 05 квітня 2013, 23:59

Re: Что пишут о присадке MoS2

Повідомлення sergio1965 »

Так, знімав кришку клапанної коробки. Але об'єктивно сказати поки що нічого не можу, тому що раніше двигун, ще гарантійний, експлуатувався на рекомендованому виробником мастилі Shell. І в процесі експлуатації на цьому мастилі за 70000 км. на поверхнях з'явився легкий прозорий коричневий наліт, схожий на лак для дерева, який мастило LM, вірніше, його миючі присадки, за 6000 км змити ще не встигли (або не змогли). Чи є там частка осадженого MoS2, сказати досить складно, мабуть, треба щоб поверхня була абсолютно чиста. Тому не хочу бути упередженим в своїх висновках. Просто з 1976 р. по 1990 р. активно і регулярно читав ще радянський журнал "За рулём", і звик довіряти його статтям. Сподіваюся, що ті працівники редакції, які тестували декілька добавок в мастило, розбирали двигуни і тільки після цього робили висновки та писали статтю. Крім того, в картері двигуна всілякого роду відкладення осідають, за моїми спостереженнями, дещо активніше, ніж під клапанною кришкою.
До речі. До автомобіля Туссан мав ЗАЗівські Славута та Сенс. Їздив на напівсинтетичному мастилі фінського виробника NESTE. Так ось, за 44 та 49 000 км пробігу відповідно обидва двигуни були ідеально чисті. Принаймні, механізм газорозподілу. І, що важливо, без застосування будь-якого промивання ! Інтервал заміни - 8000-9000 км. І Туссан хотів перевести на NESTE, але як інженер-механік, який вчив у ВУЗі предмет "триботехніка", захотів отримати ефект від застосування MoS2. Колись, ще в середині 80-тих років, добавку "Молікоте" журнал "За рулём" хвалив. Але, відверто кажучи, якогось відчутного результату і покращення тягово-економічних показників двигуна після заливання мастила LM з MoS2 і пробігу 6000 км, не відчув. Можливо, ще мало наїздив ? Не знаю.
Аватар користувача
Klever
Уважаемый
Уважаемый
Повідомлень: 184
З нами з: 10 липня 2012, 18:11
Звідки: Kiev

Re: Что пишут о присадке MoS2

Повідомлення Klever »

Не хочу учить или в чем упрекнуть но..
Большенство статей написано безграмотно и абсурдно. Читаешь - плакать хочется. Так что "За рулем" считать эталоном или близким к тому изданием - нивкоем случае!
Туксон - ШЭЛ, читайте как "Договорились на взаимовыгодных условиях." Раньше Фалькон лил Кастрол, и рекомендовал Кастрол.. теперь Шэл. Поверьте - не лучший выбор для корейских авто как тех, так и нынешних модэлей.
Касательно присадки: если почитаете форум дотошней, то сможете заметить или положительные отзывы или нейтральный. Но это такое - главное что отзывы пишут те кто залили присадку сами! Хотя продажников и скептиков среди нас хвататет :)
Все корейцы будут ездить на LL
Відповісти