Масла на Туксон • 26 страница • liquimoly.ua

Имя пользователя:
Пароль:


Регистрация



  • Объявления

Главная форума Вопросы и обсуждения Здесь можно задавать технические вопросы по продукции LIQUI MOLY

Масла на Туксон

LIQUI MOLY - Масла, присадки, автохимимя, автокосметика, смазки.

Модераторы: d.lus, Teacher, Ols, admin

  • Объявления

Администратор
Администратор
Аватара пользователя
Сообщения: 6795
Зарегистрирован: 29 сен 2008, 13:34
Откуда: Kiev

Re: Масла на Туксон

Сообщение admin » 30 мар 2015, 10:38

Здравствуйте. Промывка нужна, хотя бы периодически) даже без заливки CeraTec или смены марки масла, а так как в CeraTec, наряду с твёрдой смазкой, применяется и химический модификатор трения, то однозначно лучше промыть систему, причём эффективной промывкой, хотя бы Промывкой масляной системы - Effektiv №2 (арт.7591). Для того чтобы присадка могла на 100% выполнять свою функцию, нужно хорошо подготовить\очистить поверхности.
Да, и статейку эту почитайте :) http://liquimoly.ua/Motornoe-maslo-zony-otvetstvennosti

Изображение

http://maslobaza.com/Prisadki/Prisadki_v_maslo/Promyvka_masljanojj_sistemy_Effektiv_03_l

Частый гость
Частый гость
Сообщения: 10
Зарегистрирован: 28 мар 2015, 14:13

Re: Масла на Туксон

Сообщение VEV » 30 мар 2015, 13:43

Большое спасибо за ответ.
А по коробке, раздатке, редуктору тоже есть вопрос: какими лучше пользоваться присадками Getriebeoil-Additiv или добавить CeraTec?

Администратор
Администратор
Аватара пользователя
Сообщения: 6795
Зарегистрирован: 29 сен 2008, 13:34
Откуда: Kiev

Re: Масла на Туксон

Сообщение admin » 01 апр 2015, 17:45

CeraTec конечно поинтереснее будет, но и Getriebeoil-Additiv отлично отрабатывает.

Местный
Местный
Сообщения: 51
Зарегистрирован: 05 апр 2013, 23:59

Re: Масла на Туксон

Сообщение sergio1965 » 19 июл 2015, 13:01

Здраствуйте ! Декілька років тому залив в МКПП мого Туссана мастило Hochleistungs-Getriebeoil SAE 75W-90 GL 4+ (арт.3979). Пробіг на той час був близько 71 000 км. Проїхав на цьому мастилі близько 25 000 км і в коробці з'явився шум (тріскотіння), яке закінчилося тим, що вчора замінив первинний вал та дві шестерні 5-ої передачі (вартість ремонту - 9200,00 грн). Шліци ведучої шестерні та шліци валу, через які передається крутний момент на шестерню, мали велике зношення. Режим експлуатації автомобіля на 5-ій передачі не порушував - вмикав її при досягненні автомобілем швидкості 80 км/год., оберти двигуна при їзді на 5-їй передачі були на меншими 2000 об./хв., як правило 2500 - 2800 об./хв., що відповідає моїй крейсерській швидкості 90 - 95 км/год. Мастило не забезпечувало зняття поверхневих навантажень у шліцевому з'єднанні ?

Модератор
Модератор
Аватара пользователя
Сообщения: 526
Зарегистрирован: 13 фев 2015, 11:28

Re: Масла на Туксон

Сообщение d.lus » 20 июл 2015, 10:10

Доброго дня.
Перше, що приходить на думку: чи точно було залито необхідний об'єм масла згідно із документацією на автомобіль?
Чи не було металевої стружки у злитому маслі? Вона якщо є, то дуже дрібна, ефект металіку створює у маслі.

Местный
Местный
Сообщения: 51
Зарегистрирован: 05 апр 2013, 23:59

Re: Масла на Туксон

Сообщение sergio1965 » 20 июл 2015, 20:52

Доброго вечора ! Об'єм, безумовно, був нормальним, як і належить. Металевої стружки не було. Злите мастило відстоювалося декілька днів і металевого осаду в ньому не було. Крім того, якби в мастилі була "металіка", то мастило мало би сріблястий відтінок цієї "металіки". А так колір мастила нормальний та воно прозоре (мається на увазі що не мутне).

Модератор
Модератор
Аватара пользователя
Сообщения: 526
Зарегистрирован: 13 фев 2015, 11:28

Re: Масла на Туксон

Сообщение d.lus » 21 июл 2015, 12:06

Доброго дня.
З впевненістю можу сказати, що масла Liqui Moly виробляються із повною відповідністю до вимог зазначених стандартів та допусків. Крім того, на, в тому числі й трансмісійних маслах, їздять тисячі автомобілів, враховуючи й Hyundai.
Якби проблема була саме в маслі - у його несумісності із вашою КППП (хоча "корейці" й достатньо невибагливі) чи із його якістю - перші симптоми проблем з'явилися б набагато раніше, аніж через 25 тисяч кілометрів, адже це достатньо великий пробіг.
Крім того, варто звернути увагу на те, що у позашляховиків/ паркетників Hyundai коробка передач має свої певні конструктивні недоліки і пов'язані вони, як раз, із первинним валом.

Однак, в першу чергу, треба з'ясувати чи не було якогось ще одного зовнішнього фактору впливу: броди чи річки, довга робота під високим навантаженням, серйозне бездоріжжя тощо?

Модератор
Модератор
Аватара пользователя
Сообщения: 526
Зарегистрирован: 13 фев 2015, 11:28

Re: Масла на Туксон

Сообщение d.lus » 21 июл 2015, 13:40

До речі, у нас в "музеї металу" лежить саме первинний вал саме з Туксону із злизаною шліцевою частиною.
Автомобіль обслуговувався суворо за регламентом, масла лились оригінальні.
DSC_2859.JPG
DSC_2859.JPG (1.65 МБ) Просмотров: 325

DSC_2861.JPG
DSC_2861.JPG (1.97 МБ) Просмотров: 325

DSC_2860.JPG
DSC_2860.JPG (1.34 МБ) Просмотров: 325

Местный
Местный
Сообщения: 51
Зарегистрирован: 05 апр 2013, 23:59

Re: Масла на Туксон

Сообщение sergio1965 » 21 июл 2015, 21:21

Здраствуйте !
З шліцами первинного валу та шестерні моєї КПП теж саме - вони зношені так, як на ваших фото. Можливо, вони не пройшли відповідну термообробку ? Шліци ж під шестернею 4-ої передачі не зношені. На 5-ій передачі більше навантаження на шліцеве з'єднання. Гадаю, на 5-ій передачі мінімальна швидкість автомобіля має бути вищою, ніж дозволяє автовиробник - 80 км/год., хоча б 90 км/год.

Местный
Местный
Сообщения: 51
Зарегистрирован: 05 апр 2013, 23:59

Re: Масла на Туксон

Сообщение sergio1965 » 21 июл 2015, 21:46

Щоб в подальшому уникнути такого зношення, можливо бажано було б використати якусь металоплакуючу добавку до трансмісійного мастила ?

Модератор
Модератор
Аватара пользователя
Сообщения: 526
Зарегистрирован: 13 фев 2015, 11:28

Re: Масла на Туксон

Сообщение d.lus » 22 июл 2015, 13:05

На скільки нам відомо, Hyundai випустив оновлену ревізію принаймні валу. В ньому цю проблему було враховано.

Як такого тертя (як між шестернями) у цій парі немає - шестерня має жорстко сидіти на валу. Проблема у слабкому металі та підвищених навантаженнях на КПП у певних режимах роботи.

Местный
Местный
Сообщения: 51
Зарегистрирован: 05 апр 2013, 23:59

Re: Масла на Туксон

Сообщение sergio1965 » 22 июл 2015, 22:09

Чи не підкажете, коли випущено новий варіант валу ? І як його відрізнити від попереднього - можливо, по якомусь маркуванню ? Я вже встановив новий вал в КПП, але коробка залишилася, може хоч на ній щось вказано ?

Модератор
Модератор
Аватара пользователя
Сообщения: 526
Зарегистрирован: 13 фев 2015, 11:28

Re: Масла на Туксон

Сообщение d.lus » 23 июл 2015, 13:28

На жаль, такої інформації у нас немає.
З каталогів видно лише, що було, принаймні, два номери первинних валів: 43221-39402 та -39403.
За інформацією чи є 39403 оновленим або ж було ще одне оновлення краще звернутись до дилера.

Местный
Местный
Сообщения: 51
Зарегистрирован: 05 апр 2013, 23:59

Масла на Тусcан

Сообщение sergio1965 » 26 июл 2015, 21:41

Здоаствуйте !
В двигун мого автомобіля залите мастило Teilsynthetisch Optimal 10W-40, пробіг на ньому складає 14100 км (загальний пробіг автомобіля 102300 км). Двигун працює на СПБТ. Мастило потемнішало, приблизно, як при пробігу на бензині приблизно 4000 км, але ще достатньо прозоре - на мастило-вказівнику ("щупі") всі помітки абсолютно добре видно. Двигун на цьому мастилі експлуатується 15 місяців, але 90% пробігу - по заміському щосе. Вже конче необхідно міняти мастило ?

Модератор
Модератор
Аватара пользователя
Сообщения: 526
Зарегистрирован: 13 фев 2015, 11:28

Re: Масла на Тусcан

Сообщение d.lus » 27 июл 2015, 10:24

sergio1965 писал(а):Двигун на цьому мастилі експлуатується 15 місяців

Вже три місяці як потрібно міняти незалежно від пробігу.

Пред.След.

Главная форума Вопросы и обсуждения Здесь можно задавать технические вопросы по продукции LIQUI MOLY

Вернуться в Здесь можно задавать технические вопросы по продукции LIQUI MOLY

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0